Rólam

szep_mimi_600.jpg

Zentay Anikó vagyok. Szeretek olvasni, és szeretnék ennek a csodás időtöltésnek minél több embert megnyerni. Ez a - nem titkolt - szándékom.
23 évig könyvtárban dolgoztam, lélekben ma is könyvtáros vagyok. Régebben is írtam könyvajánlókat Könyvbarát címen a G-Portálon. Ennek folytatásaként született ez a blog.
Igyekszem, majd minél több új könyvről beszámolni, a régi kedvenceim mellett. Nem ígérhetem, hogy mindenféle műfajból válogatok. Bevallom, leszek annyira önző – hiszen az idő véges -, hogy a választék az én ízlésemet és érdeklődési körömet tükrözi majd. Azt viszont, megígérem, hogy az ajánlások nem lesznek terjengősek, és mellőzöm az irodalomelméleti szakkifejezéseket.
Nem akarok elolvastatni mindenkivel minden könyvet, ami nekem tetszik. A célom az, hogy egy könyvismertetés elolvasása után, mindenki pontosan eldönthesse, akarja-e azt a könyvet vagy nem.
Kellemes időtöltést, jó válogatást kívánok!
És, ha olvasás közben megéheznétek, van egy receptes blogom is:
https://gyorsfinomreceptek.blog.hu/
Ott is szeretettel várok mindenkit.

 

könyv-varázs

Szeretek olvasni és szeretnék ennek a csodás időtöltésnek minél több embert megnyerni. Ez a - nem titkolt - szándékom ezzel a bloggal.

Friss topikok

süti beállítások módosítása